جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۲
کد خبر: ۶۵۸۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
معاون شهردار منطقه خبرداد؛

آغاز عملیات خط کشی محوری در منطقه 7

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از آغاز عملیات خط کشی محوری در این منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، کامران اخباری با اعلام این مطلب افزود: خط کشی محوری در این منطقه از ناحیه 3 آغاز و به متراژ 30 هزار متر طول در این ناحیه انجام شد.
وی با اشاره به اینکه نواحی پنجگانه این منطقه به تناوب خط کشی خواهند شد، تصریح کرد: خط کشی بلوک عابرپیاده در نواحی این منطقه آغاز شده و تا هفته دوم شهریور به اتمام می رسد.
اخباری در ادامه هدف از اجراي پروژه هاي ترافيكي در سطح ناحیه را جلوگيري از انحراف وسايل نقليه و بروز تصادفات احتمالي هنگام تردد عنوان کرد و یادآور شد: بهسازی و ارتقاء ایمنی محورها و شبکه معابر اصلی و فرعی از الویتهای برنامه های ترافیکی منطقه است.
 وی با بیان اینکه خط کشی 25 ایستگاه اتوبوس و خط کشی عابرپیاده به  متراژ 750 مترمربع نیز به اتمام رسیده است تصریح کرد: هدف از اجرای این عملیات برقراری نظم در حرکت وسایل نقلیه و افزایش ایمنی عابر پیاده و هدایت ترافیک است.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اقداماتی که توسط این معاونت در چهار ماهه اول سال انجام شده، اظهار داشت: مرمت تابلو و علائم ترافیکی به تعداد 5 هزار و 300 عدد، نصب 850 عدد تابلو و علائم، نصب 75 عدد بشکه ایمنی، نصب 2 هزار و 500 استوانه ایمنی، خط کشی محوری به طول 170 هزار متر، 700 بلوک عابرپیاده، 65 ایستگاه اتوبوس ، 1250 متر مربع عابر ویژه و نصب 80 مترمربع تابلو هدایت مسیر از جمله فعالیتهای این معاونت از ابتدای سال تا تیر ماه بوده است. 
نظر شما